Monday, 15 February 2016

Too Faced Love Flush Blush



Okay, que squeals of excitement, eeeeek!
Yep, I finally caved in and purchased one of the Too Faced Love Flush blushes, and I'm not 'gunna lie I am so glad I did. My mum on the other hand, thinks I really can't justify spending so much money on a blusher, well mother let me tell you the adorable packaging is enough justification for me! haha.

Id been seeing the blushes pop up literally everywhere, I'm a sucker for cute packaging so before even reading up on the reviews or others opinions I was adamant I'd be buying one. 






So before purchasing I had a little look on the Too Faced website, mainly to look at the colours, and also because I didn't realise that Debenhams sold them! I chose the shade Justify My Love, which is a pretty barbie pink shade, there are 6 to chose from which made it really difficult to decide which one I wanted, I didn't want to gamble and choose one that I might not have liked, because as you probably know they're a little pricey. I paid £25.00 for mine, from the Debenhams website! So you see my issue here.. haha, Justify My Love seemed like a pretty safe bet, for my first one anyway! What really caught my attention was the fact Too Faced claim that the Love Flush blushes last 16 hours, I'll be impressed if this turns out to be true!

Now I shall let you swoon over how bleddy beautiful the blush really is!







Im not 'gunna lie, I've had this blush for about 2 weeks now.. and I still haven't used it! I'm one of those annoying people who doesn't want to ruin the beautiful pattern, although surely I can't be the only one?! I think I need other peoples opinions before using it, because I don't want to ruin the pattern, to find out it's actually really awful.. does that make any sense? haha.



Your opinions would be awfully appreciated :)
I hope you also share my pretty makeup obsession! 



Sophxo

Follow me on;
Bloglovin - Sophie Jade
Instagram - soph_Cullen






                                     All items in this post were bought by myself, and all opinions are my own, because telling lies just isn't cool

7 comments:

  1. I love this line of blushes! I have Baby Love and it's gorgeous!

    xx, A Little Dose of Makeup

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wanted that one! Think i might have to get it next pay day! Eeeek xx

      Delete
  2. OMG need!!! This is soooo beautiful, but paying that amount of money would physically hurt hahaha!! The packaging is gorgeous I love products that look nice as well as being nice hahaha, and omg I wouldn't want to ruin the pretty pattern either. Deffo adding this to my wishlist maybe one day I'll make the splurge! Xxx
    Becky Shannon xx - Life-by-Becky

    ReplyDelete
    Replies
    1. So pretty isn't it?!
      Love love loveeeee the pattern on it. I was debating it because of the price.. But I never treat myself so this was my excuse haha! Definitely try it out, they're all so pretty! Xxx

      Delete
  3. Wow, so pretty! I love the cute little bunnies on the blush and the packaging is to die for xo

    Char | www.charslittleblog.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's adorable isn't it?! So pretty xx

      Delete
  4. Yayy! You got a Too Faced blush! This is a great pick, I have this one too and it literally is the prettiest shade :) I kinda don't want to ruin the bunnies either haha. I really want Love Hangover or Baby Love next, they are too die for!
    Lovely pictures :) xxx

    ReplyDelete

 photo envye.jpg
envye blogger theme